آپلود عکس


مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی اخلاق شرکتی و فرصت های رشد :: aerospace-engineering-blog

aerospace-engineering-blog

aerospace-engineering-blog

aerospace-engineering-blog

کلمات کلیدی

.

راهنما و حل المسائل نشریه 101 سازمان حسابرسی.

گزارش کارآموزی مکانیک (مکانیزم ساختمان موتور دیزل) .

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings .

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

دانلود فایل پاورپوینت باغ ایرانی

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

برقی روکار توکار ایستاده پارکی و تابلو توزیع برق

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

سنجش و درمان).

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی

تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی اخلاق شرکتی و فرصت های رشد در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

شامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برای موضوع مسئولیت های اجتماعی ، اخلاق شرکتی و فرصت های رشد

32 صفحه ورد قابل ویرایش

منبع نویسی استاندارد APA و پاورقی دقیق

منابع از سال 2018 به قبل می باشد

پشتیبانی تخصصی

 

فهرست مطالب

مقدمه

فرصت رشد

فرصت رشد و ساختار سرمایه

فرصت های رشد و سود تقسیمی

فرصت های رشد و ساختار مالکیت

سیر تاریخی مسئولیت اجتماعی سازمان

تعریف مسئولیت اجتماعی

معنا و مفهوم مسئولیت پذیری اجتماعی

انواع مسئولیت های اجتماعی

ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت

دیدگاه‌های مسئولیت اجتماعی

مدل‌های مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

چارچوب تعیین استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی

مسئولیت اجتماعی فردی برای دستیابی به مسئولیت اجتماعی گروهی

اخلاق شرکتی

رابطه اخلاق شرکتی با مسئولیت اجتماعی

 

بخشی از متن

مقدمه

فرصت های سرمایه گذاری در دسترس شرکت ها، بخش مهمی از ارزش یک شرکت را تشکیل می دهند. نفوذ و گسترش شرکت های جوانی که در عرصه ی فناوری اطلاعات به منصه ظهور رسیده اند و نیز شرایط اقتصاد جهانی، علائق فراوانی را در مورد درک نقش چنین فرصت های سرمایه گذاری در شرکت ها برانگیخته است. مجموعه فرصت های سرمایه گذاری یک شرکت عمیقاً بر شیوه نگرش مدیران و مالکان و سرمایه گذاران و اعتباردهندگان به شرکت تأثیر می گذارد (کالاپور و ترومبلی[1]، 2013 ،29). سرمایه گذاران همواره به دنبال استفاده از فرصت های مناسب سرمایه گذاری و کسب بازده بیشتر هستند و مدیران نیز در جهت موفقیت شرکت و افزایش ثروت سهامداران اقدام به تخصیص صحیح منابع و اخذ تصمیمات مناسب در این راستا می نمایند. لذا یافتن راهی برای آگاهی از فرصت های سرمایه گذاری مناسب و جلوگیری از هدر رفتن منابع همواره مورد علاقه ی گروه های ذینفع (هم چون سرمایه گذاران و مدیران و ...) است.

از طرفی در سال های اخیر نظریه ای بیان شده است مبنی بر اینکه واحدهای تجاری می توانند ایجاد ثروت، اشتغال و نوآوری کنند، بازار را تأمین نمایند و فعالیتشان را تقویت کرده و رقابتشان را بهبود بخشند. درصورتیکه برای حفظ اجتماعی که خود در راه اندازی آن نقش اساسی داشته اند، همکاری کنند و در مقابل جامعه نیز با فراهم کردن شرایط لازم به منظور کسب بازده توسط سرمایه گذاران و ایجاد اطمینان برای ذینفعان از نبود فعالیت های ناعادلانه، بسترهای مناسبی جهت توسعه و پیشرفت واحدهای تجاری را فراهم کند (ساندهو و کاپور[2]،2015، 65). در نتیجه مسئولیت سازمان ها نسبت به اجتماع هم برای خود واحد تجاری و هم برای اجتماع سودمند است و درک بهتر منافع بالقوه آن می تواند منجر به بازده های زیاد سرمایه گذاری برای سازمان ها شود (عرب صالحی و همکاران، 1392). از جمله این منافع می توان به افزایش خدمات و وفاداری مشتریان اشاره کرد، شماری از مطالعات، به یک بازار در حال رشد و بزرگ برای خدماتی که از طریق سازمان هایی با مسئولیت اجتماعی بالا ایجاد شده است، اشاره می کنند .

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی، اخلاق شرکتی و فرصت های رشد

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی، اخلاق شرکتی و فرصت های رشد در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 117 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی اخلاق شرکتی و فرصت های رشد در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

شامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برای موضوع مسئولیت های اجتماعی ، اخلاق شرکتی و فرصت های رشد

32 صفحه ورد قابل ویرایش

منبع نویسی استاندارد APA و پاورقی دقیق

منابع از سال 2018 به قبل می باشد

پشتیبانی تخصصی

 

فهرست مطالب

مقدمه

فرصت رشد

فرصت رشد و ساختار سرمایه

فرصت های رشد و سود تقسیمی

فرصت های رشد و ساختار مالکیت

سیر تاریخی مسئولیت اجتماعی سازمان

تعریف مسئولیت اجتماعی

معنا و مفهوم مسئولیت پذیری اجتماعی

انواع مسئولیت های اجتماعی

ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت

دیدگاه‌های مسئولیت اجتماعی

مدل‌های مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها

چارچوب تعیین استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی

مسئولیت اجتماعی فردی برای دستیابی به مسئولیت اجتماعی گروهی

اخلاق شرکتی

رابطه اخلاق شرکتی با مسئولیت اجتماعی

 

بخشی از متن

مقدمه

فرصت های سرمایه گذاری در دسترس شرکت ها، بخش مهمی از ارزش یک شرکت را تشکیل می دهند. نفوذ و گسترش شرکت های جوانی که در عرصه ی فناوری اطلاعات به منصه ظهور رسیده اند و نیز شرایط اقتصاد جهانی، علائق فراوانی را در مورد درک نقش چنین فرصت های سرمایه گذاری در شرکت ها برانگیخته است. مجموعه فرصت های سرمایه گذاری یک شرکت عمیقاً بر شیوه نگرش مدیران و مالکان و سرمایه گذاران و اعتباردهندگان به شرکت تأثیر می گذارد (کالاپور و ترومبلی[1]، 2013 ،29). سرمایه گذاران همواره به دنبال استفاده از فرصت های مناسب سرمایه گذاری و کسب بازده بیشتر هستند و مدیران نیز در جهت موفقیت شرکت و افزایش ثروت سهامداران اقدام به تخصیص صحیح منابع و اخذ تصمیمات مناسب در این راستا می نمایند. لذا یافتن راهی برای آگاهی از فرصت های سرمایه گذاری مناسب و جلوگیری از هدر رفتن منابع همواره مورد علاقه ی گروه های ذینفع (هم چون سرمایه گذاران و مدیران و ...) است.

از طرفی در سال های اخیر نظریه ای بیان شده است مبنی بر اینکه واحدهای تجاری می توانند ایجاد ثروت، اشتغال و نوآوری کنند، بازار را تأمین نمایند و فعالیتشان را تقویت کرده و رقابتشان را بهبود بخشند. درصورتیکه برای حفظ اجتماعی که خود در راه اندازی آن نقش اساسی داشته اند، همکاری کنند و در مقابل جامعه نیز با فراهم کردن شرایط لازم به منظور کسب بازده توسط سرمایه گذاران و ایجاد اطمینان برای ذینفعان از نبود فعالیت های ناعادلانه، بسترهای مناسبی جهت توسعه و پیشرفت واحدهای تجاری را فراهم کند (ساندهو و کاپور[2]،2015، 65). در نتیجه مسئولیت سازمان ها نسبت به اجتماع هم برای خود واحد تجاری و هم برای اجتماع سودمند است و درک بهتر منافع بالقوه آن می تواند منجر به بازده های زیاد سرمایه گذاری برای سازمان ها شود (عرب صالحی و همکاران، 1392). از جمله این منافع می توان به افزایش خدمات و وفاداری مشتریان اشاره کرد، شماری از مطالعات، به یک بازار در حال رشد و بزرگ برای خدماتی که از طریق سازمان هایی با مسئولیت اجتماعی بالا ایجاد شده است، اشاره می کنند .

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی